ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ НА ТЕМУ: «РЕГУЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГУ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ: ГАРМОНІЗАЦІЯ НА ШЛЯХУ ДО ЄС»

 

19 березня 2024 року відбулася прес-конференція на тему: «РЕГУЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГУ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ: ГАРМОНІЗАЦІЯ  НА ШЛЯХУ ДО ЄС», у якій взяли участь працівники управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за запрошенням Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу».

ГО «Українська Асоціація Маркетингу» реалізує проект «Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі». Проект проходить за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного Фонду «Відродження» в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України».

Актуальність проекту зумовлена необхідністю гармонізувати напрацьовані європейські практики застосування нормативних та добровільних обмежень маркетингу нездорової їжі серед дітей та підлітків із українським ринком для входження України до єдиного ринку ЄС. Крім того, вступ України до ЄС передбачає наближення законодавства до актів ЄС.

Одним із завдань регулювання маркетингу харчових продуктів є право дітей та підлітків на здорове харчування. Європейське законодавство, а також організації у сфері охорони здоров’я та захисту прав споживачів застосовують різні інструменти для регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків. В Україні створено передумови, які дозволяють впроваджувати досвід ЄС як на державному рівні, так і на рівні саморегулівних галузевих об’єднань (статті 3 та 25-2 Закону України «Про рекламу»), для застосування досвіду ЄС у сфері контролю та моніторингу маркетингу нездорових харчових продуктів для дітей та підлітків.

Основні завдання проекту – це поширення інформації та європейської практики щодо регулювання маркетингу харчових продуктів і захисту прав дітей і підлітків від пливу реклами нездорової їжі.