Щодо розгляду звернення про придбання неякісного мобільного телефону

 

На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області надійшла скарга споживача в якій зазначалося, про придбання неякісного мобільного телефону за ціною 21,30 тис грн. Впродовж гарантійного терміну мобільний телефон втратив свої споживчі властивості (не виконувалися окремі функції, передбачені технічною документацією до продукції).

З метою об’єктивного та всебічного розгляду звернення спеціалістами управління захисту споживачів на адресу продавця було надіслано лист, щодо надання пояснень за фактами, викладеними у зверненні споживача.

Суб’єктом господарювання надано письмову інформацію, у якій зазначається, що споживачу повернуто кошти за неякісний мобільний телефон у сумі 21,30 тис. грн. До матеріалів справи долучено також письмове підтвердження від споживача, щодо відсутності претензій до продавця. Таким чином, заява споживача вирішилась позитивно, на його користь.

Наголошуємо, якщо ваші права, як споживача передбачені Законом України «Про захист прав споживачів» порушені, Ви маєте право звернутися до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за адресою м. Рівне, вул. Поповича, 65А (зупинка громадського транспорту «Боярка», телефон: 62-85-72, 63-15-55.

Споживач може звернутися із скаргою безпосередньо або направивши її поштою, виклавши суть справи та додавши копії підтверджуючих документів. Після розгляду скарги споживача органом у сфері захисту прав споживачів проводиться перевірка обставин справи і, у разі їх підтвердження, – порушники притягуються до відповідальності.

Окрім того, свої права споживачі можуть захистити і в судовому порядку. При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної шкоди. У цьому випадку споживачі за своїм вибором подають позови до суду за місцем свого проживання або за місцезнаходженням відповідача.