Про проведену роботу відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту споживачів за І квартал 2021 року

 

Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області надає інформацію щодо основних показників роботи відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за І квартал 2021 року.

Впродовж І кварталу 2021 року спеціалістами відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг проведено 14 перевірок у суб’єктів господарювання різних форм власності, із них: однин плановий захід та 13 – позапланових, у тому числі:

  • щодо дотримання вимог чинного законодавства про захист прав споживачів при реалізації непродовольчих товарів проведено одну планову та 4 позапланові перевірки;
  • щодо дотримання вимог чинного законодавства про захист прав споживачів при наданні послуг проведено 5 позапланових перевірок;
  • щодо дотримання вимог чинного законодавства про захист прав споживачів при реалізації продовольчих товарів проведено 4 позапланові перевірки.

У ході здійснення планових та позапланових заходів у 2 суб’єктів господарювання виявлено різного роду порушення вимог чинного законодавства.

Виявлено три види порушень у ході проведення заходів державного нагляду (контролю). Впродовж зазначеного періоду перевірено безпеку продукції на суму 58,16 тис.грн.

За виявлені порушення вимог чинного законодавства про захист прав споживачів до адміністративної відповідальності притягнуто дві посадові особи, сума штрафів склала 0,289 тис.грн.

 Щодо стану розгляду звернень громадян 

Впродовж І кварталу 2021 року управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області одержано 136 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів, із них:

  • надійшло письмово – 46;
  • на особистому прийомі громадян – 43;
  • з Урядової «гарячої лінії» – та з «гарячої лінії» Рівненської ОДА – 45;
  • надіслано повторно – 2.

Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:

  • щодо якості продовольчих товарів – 8;
  • щодо якості непродовольчих товарів – 75;
  • щодо якості надання послуг -53.

За результатами розгляду звернень та сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 9,30 тис. грн.

До управління захисту споживачів впродовж зазначеного періоду громадяни неодноразово звертались із усними зверненнями. Завдяки роз’ясненням та рекомендаціям, наданим працівниками управління, задовольнялися вимоги споживачів щодо повернення коштів за придбану продукцію.

В управлінні захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області проводиться особистий прийом громадян згідно затвердженого графіка, облаштовано зручні умови для прийому громадян та написання заяв, щоденно з 08 до 17 год. працює громадська приймальня.

З метою покращення правової обізнаності споживачів, їх прав, управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області здійснює прозору та неупереджену діяльність, доводячи до відома споживачів максимум інформації. Впродовж звітного періоду розміщено 13 публікацій, теле- і радіотрансляцій у засобах масової інформації. Прийнято участь у круглих столах, надано 19 консультацій, роз’яснення суб’єктам господарюванням про роботу управління у сфері захисту прав споживачів. Найбільш актуальними питаннями є правова освіта громадян у разі придбання товару, замовлення послуг неналежної якості.

Безпека продукції, що реалізується на споживчому ринку Рівненської області знаходиться на постійному контролі в управлінні захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області.