Онлайн-покупки захищені Законом України “Про захист прав споживачів”
На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області надійшло звернення від споживача щодо порушення його прав при придбанні товару через інтернет-магазин.
Зі слів заявника, ним було замовлено підніжку до коляски на онлайн-платформі. Проте після доставки виявилося, що продавцем відправлено іншу модель підніжки. Споживач одразу звернувся до інтернет-магазину з вимогою замінити товар або повернути кошти, однак протягом тривалого часу не отримав жодної відповіді чи дій зі сторони продавця.
За сприяння спеціалістів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, продавцем повернуто кошти у розмірі 3663,00 грн за придбану продукцію.
Нагадуємо, що згідно із Законом України “Про захист прав споживачів”, споживач має право на отримання якісного товару, а в разі придбання товару неналежної якості або невідповідного замовленню — на його заміну або повернення коштів.
ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області закликає споживачів бути уважними при покупках в інтернеті, зберігати підтвердження оплати та листування з продавцями, а в разі порушення прав — звертатися до органів захисту прав споживачів.