ЗВЕРНЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ЗА ЗАХИСТОМ СВОЇХ ПРАВ У І ПІВРІЧЧІ 2024 РОКУ

 

До управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами впродовж зазначеного періоду громадяни неодноразово звертались за усними консультаціями. Всього звернулись 85 громадян, з них: 35 — у сфері торгівлі; 28 – у сфері послуг, у тому числі: 16 житлово-комунальні послуги, 6- побутові послуги, інші звернення стосувались послуг поштового звязку, медичних,  ремонту і технічного обслуговування автомобілів. Завдяки роз’ясненням та рекомендаціям, наданим працівниками управління, задовольнялися вимоги споживачів щодо повернення коштів за придбану продукцію в сумі 2999,00 грн.

Впродовж І півріччя 2024 року  відділом контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг одержано 118 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів, із них:

  • надійшло письмово – 71;
  • на особистому прийомі громадян – 17;
  • з Урядової «гарячої лінії» – та з «гарячої лінії» Рівненської ОДА – 30;

Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:

  • сфера торгівлі – 64;
  • у сфері послуг — 54, у тому числі 33 – житлово-комунальні послуги, 3 – побутові послуги, інші звернення стосувались послуг поштового зв’язку, медичних, ремонту і технічного обслуговування автомобілів.
  • 16 звернень надіслано за належністю.

За результатами розгляду звернень та сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 198,12 тис. грн. за неякісно придбану продукцію чи неналежне надання послуг.

В управлінні захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області проводиться особистий прийом громадян згідно затвердженого графіка, облаштовано зручні умови для прийому громадян та написання заяв, щоденно    з 08 до 17 год. працює громадська приймальня за адресою м. Рівне,                                         вул. Поповича, 65-А. Створено консультаційні центри для споживачів з питань захисту прав споживачів та ціноутворення за адресою: м.Рівне, вул.В.Червонія, буд.39; смт.Володимирець, вул. Грушевського, буд.2, Вараський район; с.Рачин, вул.Лугова, буд.1, Дубенський район; м.Сарни, вул.Варшавська, буд.30, Сарненський район. З метою покращення правової обізнаності споживачів, їх прав, управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області здійснює прозору та неупереджену діяльність, доводячи до відома споживачів максимум інформації.

Головним управління Держпродспоживслужби в Рівненській області підписано Договір про співпрацю з Департаментом цифрової  трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради.   Спеціалісти управління здійснюють надання консультацій у приміщенні Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному кожну другу пятницю календарного місяця згідно режиму роботи центру.

Започаткована співпраця з Рівненським центром професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості з навчання для слухачів які проходять професійну підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації на тему: «Реалізація норм законодавства про захист прав споживачів у своїй майбутній професії». Навчання проводилось для слухачів професій «Косметолог», «Косметик», «Манікюрник», «Перукар», «Касир (на підприємстві, в установі, організації)».

Впродовж І півріччя 2024 року розміщено 35 публікацій, теле- і радіотрансляцій у засобах масової інформації. Прийнято участь у круглих столах з органами місцевого самоврядування. Найбільш актуальними питаннями є  правова освіта громадян у разі придбання товару, замовлення послуг неналежної якості.