Скарга на неякісне надання послуг з пошиття одягу
На адресу Держпродспоживслужби надійшло електронне звернення від громадянки в якому вона скаржилася на неякісне надання послуг з пошиття одягу фізичною особою-підприємцем. Послугу з пошиття одягу споживачка замовляла через соціальні мережу Instagram. За умовами укладеного договору на відстані (електронного договору) суб’єкт господарювання взяв на себе зобов’язання своєчасно та якісно виконати послугу. Вартість замовленої послуги становила 3 (три) тисячі гривень. Після отримання споживачем виробу, споживач встановив, що виріб не відповідає заявленим під час оформлення замовлення характеристикам (невідповідність фасону). Про встановлену невідповідність отриманої продукції споживач повідомив фізичну особу-підприємця та поставив вимогу у повернення сплачених ним коштів, однак суб’єкт господарювання проігнорував вимоги споживача, що і стало підставою для звернення за допомогою до Держпродспоживслужби. Спеціалістами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області роз’яснили суб’єкту господарювання визначені законодавством права споживачів та акцентували увагу на взятих виконавцем послуг зобов’язань забезпечити повну відповідність предмета електронного договору, погодженого сторонами, кількісним та якісним характеристикам. В результаті вжитих заходів, споживачу було повернуто кошти в розмірі 3 (три) тисячі гривень.