Консультації в приміщенні Центру надання адміністративних послуг
Працівники Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області та Центру надання адміністративних послуг у місті Рівне дбають про правову обізнаність жителів міста, які є споживачами товарів, робіт та послуг, або є суб’єктами господарювання.
Щодня мешканці міста купують товари та отримують послуги, трапляються випадки, коли вимоги споживача частково задовольняються або взагалі не задовольняються продавцями або надавачами послуг. Тому у споживача правомірно виникають питання : «Як діяти в межах закону? Та чи правомірні дії продавця або надавача послуг в даній ситуації?».
Розібратись в кожному конкретному випадку допомагають спеціалісти управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області.
Для зручності мешканців міста, кожної другої п’ятниці місяця, в приміщенні Центру надання адміністративних послуг у місті Рівне споживачі та суб’єкти господарювання можуть отримати консультацію по питаннях, які їх турбують.
Вчергове, 9 лютого 2024 року, спеціалісти управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області надавали консультації в приміщенні Центру надання адміністративних послуг.
Одним з питань, з якими звертались мешканці міста було питання якості надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, а саме грубої поведінки водія під час надання послуг з перевезення пасажирів, невидачі водієм квитка – проїзного документу встановленої форми, який надає право пасажиру на одержання транспортних послуг та про відсутність в салоні транспортного засобу інформації про перевізника.
Посадовою особою, яка надавала консультацію, було детально роз’яснено споживачам їх право на належну якість обслуговування, та на отримання необхідної, доступної та достовірної інформації, визначене Законом України «Про захист прав споживачів» та іншими нормативними актами у сфері надання послуг пасажирського автомобільного транспорту.
Повідомляємо, якщо у вас, як споживача, або як суб’єкта господарювання виникла потреба в отриманні консультації, щоденно консультацію можна отримати в режимі телефонного дзвінка, зателефонувавши за номером телефону (0362) 62 85 72 або (0362) 63 15 55.
Також в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Рівненській області діє «ГАРЯЧА ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ» (0362) 62 32 83, зателефонувавши на яку, у Вас приймуть звернення.