ЩОДО ЗВЕРНЕНЬ СПОЖИВАЧІВ ЗА ЗАХИСТОМ СВОЇХ ПРАВ У СФЕРІ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ЗА КВІТЕНЬ 2023
У квітні 2023 року управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області одержано 43 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів та ціноутворення, із них:
- надійшло письмово – 11;
- електронне (із Web-форми) – 9;
- з Урядової «гарячої лінії» – та з «гарячої лінії» Рівненської ОДА – 8;
- на особистому прийомі громадян (усні звернення) – 15.
Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:
- щодо якості непродовольчих товарів – 6;
- щодо якості надання послуг – 11;
- щодо придбання товарів через інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями, при укладанні договору на відстані – 2;
- щодо порушень порядку провадження торговельної діяльності – 5;
- щодо порушень у сфері ціноутворення – 2;
- щодо порушень у сфері метрологічного нагляду – 1;
- щодо порушень анти тютюнового законодавства та законодавства про рекламу – 1.
Звернення належно розглядаються спеціалістами управління. За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно – 8 звернень; дано роз’яснення – 4 звернень; переслано за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян»- 4 звернення. За сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 7174,00 грн. за неякісно придбану продукцію та проведено обмін холодильника з дефектами на продукцію належної якості. Інші звернення громадян знаходяться в стадії розгляду.
Враховуючи пріоритетність розвитку превентивних інструментів захисту прав споживачів на 2023 рік та з метою покращення правової обізнаності споживачів, кожної другої п’ятниці календарного місяця фахівці управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами здійснюють прийом громадян у приміщенні Центру надання адміністративних послуг м. Рівного, де громадяни мають можливість отримати інформаційні матеріали (буклети, брошури, листівки, зразки заяв-претензій до СГД) та фахові консультації з питань у сфері захисту прав споживачів.
В управлінні захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області на рівні районів та міст обласного значення функціонують шість консультаційних центрів (Перелік додається). Також громадяни можуть звертатися на «гарячу» телефонну лінію Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за тел. 0362-62-32-83.
Консультаційні центри для споживачів з питань захисту прав споживачів та ціноутворення:
№ з/п | Найменування структурного підрозділу | Адреса та контакти |
1 | Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області | e-mail: vetmed@rivneprod.gov.ua
вул.Малорівненська,91,м.Рівне, |
2 | Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області | e-mail: uzs2016rivne@ukr.net
вул.Поповича,65А,м.Рівне, |
3 | Управління фіто санітарної безпеки Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області | e-mail: rivne_fito@ukr.net, rivne18karantun@meta.ua вул. Василя Червонія, 39, м. Рівне, тел. (0362) 46-01-71; |
4 | Вараське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області | e-mail: vetmed_volod16@ukr.net вул. Грушевського, 2, смт Володимирець, Вараський р-н, тел. (03634) 2-33-13 |
5 | Дубенське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області | e-mail: udpss_raidubno@ukr.net вул. Лугова, 1, с. Рачин, Дубенський р-н, тел. (03656) 4-58-28; |
6 | Сарненське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області | e-mail: sarnuvetmed@ukr.net вул. Варшавська, 30, м. Сарни, тел. (03622) 3-51-43 |