ЗВЕРНЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ЗА ЗАХИСТОМ СВОЇХ ПРАВ У СІЧНІ 2023 РОКУ

 

У січні 2023 року управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби  в Рівненській області одержано 42 звернення щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів та ціноутворення, із них:

  • надійшло письмово – 20;
  • з Урядової «гарячої лінії» – та з «гарячої лінії» Рівненської ОДА – 8;
  • на особистому прийомі громадян (усні звернення) – 14;

Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:

  • щодо якості непродовольчих товарів – 9;
  • щодо якості надання послуг – 10;
  • щодо порушень порядку провадження торговельної діяльності – 5;
  • щодо відмови споживачу у видачі розрахункового документу та інших документів – 2;
  • щодо порушень у сфері ціноутворення – 1.

Найбільш нагальними питаннями, викладеними в зверненнях є низька якість надання телекомунікаційних послуг, підняття вартості на них; скарги у сфері житлово-комунальних послуг, питання тарифів та нарахування за послуги; неналежне надання побутових послуг; підвищення цін на соціально значущі товари;  порушення прав споживачів при обслуговуванні, неналежне оформлення гарантійних та розрахункових документів, обрахунок покупця; порушення прав споживачів при придбанні товарів за допомогою засобів дистанційного зв’язку.

         Звернення належно розглядаються спеціалістами управління. За результатами розгляду звернень:

  • вирішено позитивно 16 звернень;
  • дано роз’яснення – 1 звернення;
  • переслано за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян»-   4 звернення.

За сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 11322,68 грн. за неякісно придбану продукцію та неналежне надання послуг.  Інші звернення громадян знаходяться в стадії розгляду.

В управлінні захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області проводиться особистий прийом громадян згідно затвердженого графіка, обладнано зручні умови для прийому громадян та написання заяв. Щоденно з 10 до 17 год. працюють  консультаційні центри за адресами: м. Рівне, вул. Поповича, 65-А та вул. Малорівненська, 91 тел. 0362-62-85-72, 0362-63-15-55.