Про проведену роботу відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту споживачів за 9 місяців 2022 року

 

Впродовж 9 місяців 2022 року управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області одержано 355 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів.
– надійшло письмово – 147;
– на особистому прийомі громадян – 138;
– з Урядової «гарячої лінії» – та з «гарячої лінії» Рівненської ОДА – 70;
– надіслано повторно – 0.

Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:
– щодо якості продовольчих товарів – 15;
– щодо якості непродовольчих товарів – 187;
– щодо якості надання послуг – 153.

За результатами розгляду звернень та сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 120,30 тис. грн.
Також за вказаний період проведено 12 заходів державного нагляду у сфері торгівлі, робіт та послуг, до 3 суб’єктів господарювання та їх посадових осіб застосовано господарські та адміністративні санкції на суму 5,4 тис. грн. З метою покращення правової обізнаності споживачів, їх прав, управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області здійснює прозору та неупереджену діяльність, доводячи до відома споживачів максимум інформації. Впродовж звітного періоду розміщено 17 публікацій, теле- і радіотрансляцій у засобах масової інформації. Прийнято участь у круглих столах, надано 33 консультації, роз’яснення суб’єктам господарюванням про роботу управління у сфері захисту прав споживачів. Найбільш актуальними питаннями є правова освіта громадян у разі придбання товару, замовлення послуг неналежної якості.
Нагадуємо, якщо ваші права, як споживача передбачені Законом України «Про захист прав споживачів» порушені, Ви маєте право звернутися до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за адресою м. Рівне, вул. Поповича, 65А (зупинка громадського транспорту «Боярка», телефон: 62-85-72, 63-15-55.