Використання державних символів у рекламі

 

23 серпня відзначатимуть День Державного Прапора України.

З підняттям українського духу та націоналізму під час війни, все більше громадян стали застосовувати кольори нашого прапора, зображення герба у побуті та навіть у комерційних цілях.

Слід звернути увагу рекламодавців та розповсюджувачів реклами, що відповідно до пункту 6 частини 1 статті 8 Закону України «Про рекламу», у рекламі забороняється використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, Державного Прапора України, звучання Державного Гімну України, зображення державних символів інших держав та міжнародних організацій, а також офіційні назви державних органів, органів місцевого самоврядування, крім випадків, передбачених законами України у сфері інтелектуальної власності.

Закликаємо шанобливо ставитись до державних символів – символів свободи і боротьби за незалежність України.