Повернення товару у встановлений законом строк

 

Нещодавно до ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області звернулась громадянка із проханням допомогти у вирішенні спірного питання з підприємцем. Покупець придбав якісний товар – взуття, однак через зміну особистих обставин вирішив повернути його у встановлений законом строк — протягом 14 днів з моменту покупки. Проте, отримавши товар, суб’єкт господарювання протягом двох тижнів кошти не повернув.

Відповідно до ч.3 ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» при розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Після офіційного звернення спеціалістів управління, підприємець переглянув свою позицію та погодився виконати вимоги закону. Покупцеві було повернуто повну суму коштів у розмірі 2000,0 грн, а також надані вибачення за непорозуміння.

Цей випадок ще раз доводить, що знання своїх прав і своєчасне звернення до компетентних органів може ефективно допомогти у вирішенні споживчих конфліктів. Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області і надалі працює в інтересах громадян та захищає їх законні права.

Нагадуємо номери телефонів для звернення споживачів, у разі порушення їхніх прав:  62-32-83, 62-85-72.