Щодо стану розгляду звернень громадян в І півріччі 2025 року
Впродовж І півріччя 2025 року відділом контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області одержано 164 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів, із них:
- надійшло письмово – 104;
- на особистому прийомі громадян – 15;
- з Урядової «гарячої лінії» – та з «гарячої лінії» Рівненської ОДА – 45;
Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:
- сфера торгівлі – 96;
- у сфері послуг — 68, у тому числі 34 – житлово-комунальні послуги.
За результатами розгляду звернень та сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 125,854 тис. грн. за неякісно придбану продукцію чи неналежне надання послуг.
Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області на виїзних заходах та в засобах масової інформації проводить роз’яснювальну роботу про функції та повноваження державного органу, та постійно вдосконалює свою роботу в частині формування та імплементації державної політики у створенні безбар’єрного простору наголошуючи на тому, що Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області керується принципом рівності конституційних прав і свобод громадян та рівності їх перед законом.Так, в І півраччі 2025 року, працівники Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області провели виїзний захід – тематичну зустріч з учнями спеціальної школи (в якій навчаються діти з вадами зору) за № 1 в смт Клевань, Рівненської обласної ради, на тему: «Права споживачів: право на безпеку, право на інформацію, право на вибір, право бути почутим».
Зокрема за результатом розгляду звернення особі з порушенням зору, повернені кошти за мобільний телефон в розмірі 16999 грн., яким Вона не змогла користуватись через свої фізіологічні особливості.
За результатом розгляду іншого звернення – особі з порушеннями слуху відремонтовано слуховий апарат, який необхідний для можливості вільного перебування цієї особи у соціумі.
Також відновлено право на належну якість обслуговування в закладі торгівлі, на дії працівників якого скаржилась тимчасово переміщена особа з порушеннями зору.
Якщо ваші права як споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь в управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за адресою: м. Рівне, вул. Поповича, 65 А, тел. 63-15-55, 62-85-72.