Звернення споживачів за захистом своїх прав у I кварталі 2025 року
У першому кварталі 2025 року на розгляд спеціалістам управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області надійшло 140 звернень щодо порушень прав споживачів у сфері торгівлі, робіт та послуг, ціноутворення, реклами, антитютюнового законодавства, державного ринкового нагляду і метрологічного нагляду. Також працівники управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами надали 18 консультацій на особистому прийомі та у спілкуванні по телефону, з них 4 підприємцям. За сприяння працівників управління споживачам повернуто 46214,00 грн за придбану продукцію неналежної якості та проведено перерахунок за комунальні послуги на суму 161185,00грн.
- надійшло письмово – 77;
- з Урядової «гарячої лінії», з Web-форми Держпродспоживслужби, з «гарячої лінії» Рівненської ОДА та на «гарячу телефонну лінію» Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області – 51;
- на особистому прийомі громадян – 12 ;
Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни у зверненнях:
- щодо порушень у сфері торгівлі– 42;
- щодо якості надання послуг -30 з них житлово-комунальних послуг – 17;
- щодо порушень у сфері ціноутворення – 59;
- щодо порушень у сфері антитютюнового законодавства – 6;
- щодо порушення у рекламі – 1;
- щодо порушень у сфері метрологічного нагляду -1;
- щодо питань державного ринкового нагляду-1
Найбільш нагальними питаннями, викладеними в зверненнях громадян є питання у сфері торгівлі непродовольчими товарами в стаціонарних магазинах та у мережі інтернет; питання тарифів та нарахування за комунальні послуги та питання дотримання граничних торговельних (роздрібних) надбавок на лікарські засоби. Усі звернення розглядаються у встановлені строки. На поставлені у зверненнях запитання споживачам надаються роз’яснення.