Звернення споживачів у 1 кварталі 2025 року до управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами з розгляду звернень громадян у сфері торгівлі, робіт та послуг

 

Впродовж І кварталу 2025 року управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби  в Рівненській області одержано 72 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів, із них:

  • надійшло письмово – 47;
  • на особистому прийомі громадян – 10;
  • з Урядової «гарячої лінії» – та з «гарячої лінії» Рівненської ОДА – 15;

Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:

  • сфера торгівлі – 42;
  • у сфері послуг — 30, у тому числі 17 – житлово-комунальні послуги.

За результатами розгляду звернень та сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 46,214 тис. грн. за неякісно придбану продукцію чи неналежне надання послуг.

В управлінні захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області проводиться особистий прийом громадян згідно затвердженого графіка, облаштовано зручні умови для прийому громадян та написання заяв, щоденно    з 08 до 17 год. працює громадська приймальня за адресою м. Рівне,                                         вул. Поповича, 65-А. Створено консультаційні центри для споживачів з питань захисту прав споживачів та ціноутворення за адресою: м.Рівне, вул.В.Червонія, буд.39; смт.Володимирець, вул. Грушевського, буд.2, Вараський район; с.Рачин, вул.Лугова, буд.1, Дубенський район; м.Сарни, вул.Варшавська, буд.30, Сарненський район. З метою покращення правової обізнаності споживачів, їх прав, управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області здійснює прозору та неупереджену діяльність, доводячи до відома споживачів максимум інформації.

Головним управління Держпродспоживслужби в Рівненській області підписано Договір про співпрацю з Департаментом цифрової  трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради.   Спеціалісти управління здійснюють надання консультацій у приміщенні Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному кожну другу пятницю календарного місяця згідно режиму роботи центру.

Впродовж І кварталу 2025 року розміщено 15 публікацій, і радіотрансляцій (радіо “Суспільне Рівне”) у засобах масової інформації. До Всесвітнього дня захисту прав споживачів відбулись тематичні зустрічі із студентами Рівненського фахового коледжу Національного університету Біоресурсів і природокористування України, Рівненського фахового коледжу інформаційних технологій, в Рівненській міській бібліотеці для учнів Рівненського ліцею №8.  Найбільш актуальними питаннями є  правова освіта громадян у разі придбання товару, замовлення послуг неналежної якості.