Право споживача на гарантійне обслуговування

 

На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області надійшло письмове звернення споживача в якому він скаржився на відмову сервісного центру у видачі документу, що підтверджує факт придбання споживачем продукції неналежної якості.

Після ознайомлення з експлуатаційними документами на придбаний споживачем виріб встановлено, що для усунення заявленого споживачем недоліку потрібно здійснити механічне втручання в конструкцію виробу, яке не передбачене виробником про що було повідомлено сервісний центр.

Як результат, сервісний центр видав споживачу документ, що засвідчує факт придбання продукції з дефектом виробничого характеру.

Після чого споживач, керуючись нормами статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», звернувся до продавця товару та реалізував своє право на розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми у розмірі 27944 грн.