Аналіз звернень за 2023 рік відділу контролю за регульованими цінами управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області

 

Робота із зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків діяльності Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, оскільки кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян є важливим чинником довіри людей до влади.

Так, до відділу контролю за регульованим цінами управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами надійшло 44 звернення громадян. Проведеним аналізом надходження звернень громадян протягом 2023 року досліджено, що питання викладені у зверненнях громадян різноманітні, оскільки стосуються порушень у різних сфер ціноутворення.

За результатами аналізу встановлено, що найбільш нагальним питанням є завищена ціна та застосування тарифів на житлово – комунальні послуги.

Також, нагальним є питання цін на продукти харчування та вартість лікарських засобів, а також виробів медичного призначення.

Не втрачає актуальності питання правомірності обґрунтування тарифів, вартості оплати за житлово – комунальні послуг.
Окрім цього, споживачі звертаються за роз’ясненням вимог чинного законодавства у сфері державного регулювання цін, для обізнаності захисту своїх законних прав.

Перевірки : планові – 0, позапланові -3 (звернення громадян);
Сфера: 2-Магазин, 1- Аптека.
Штрафні санкції: 3- Адмінпротоколи, 3 – Постановиу справі про адміністративне правопорушення на суму 9350.00 грн; 3 – Рішення про адміністративно-господарські санкції на суму 3569,28 грн.; 3 – Приписи.