Особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі

 

Для представників територіальних органів Держпродспоживслужби проведено семінар на тему: «Щорічна стратегічна сесія: консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО, судів щодо попередження появи сексистської реклами». Організаторами семінару: Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів разом з громадською організацією «Українська асоціація маркетингу» за підтримки Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні до відома учасників доведено інформацію щодо особливостей розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі, щодо визначення шляхів протидії сексистській рекламі, обговорення пропозицій про внесення змін до Закону України «Про рекламу», щодо практики розгляду судових справ судами, про особливості контролю за рекламою в мережі Інтернет, також проведено презентацію роботи Держпродспоживслужби за 2020 рік та обговорення плану співпраці в подальшій роботі.

Від Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області участь у семінарі взяв начальник відділу контролю за рекламою, дотриманням анти тютюнового законодавства та пробірного контролю Володимир Рачинський.

В ході семінару обговорювалися  слідуючі питання:

  • про особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі;
  •  про запропоновані зміни до Закону України «Про рекламу»;
  •  про особливості роботи з  рекламою в мережі Інтернет;
  •  про досліджену Держпродспоживслужбою дискримінаційну (сексистську)  рекламу у 2020 році;
  • про подальшу співпрацю  органів Держпродспоживслужби, Індустріального Гендерного Комітету та ВГО «Українська асоціація маркетингу».

Про досвід розгляду судових справ щодо оскарження дискримінаційної (сексистської) реклами розповіла суддя Верховного суду України Надія Стефанів.

Учасники семінару брали участь в практичних вправах (брейн-стормінг- покроковий алгоритм доведення справ щодо дискримінаційного за ознакою статі рекламного контенту).

Додатково повідомляємо, що сексистська реклама (дискримінаційна) – це реклама, що за ознакою статі принижує гідність людей, яких зображує, чи споживачів реклами; транслює стереотипні уявлення про інтелектуальні, фізичні, соціальні чи іншого роду переваги однієї статі над іншою; тиражує стереотипні ролі, що обмежують свободу життєвого вибору людини; використовує людину як сексуальний об’єкт з метою привернення уваги споживачів; чи демонструє фізичне насильство представників однієї статі над іншою.

 

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Розповсюдження реклами, яка є дискримінаційною за ознакою статі забороняється!