Споживачам комунальних послуг повернуто 215 тисяч 866 грн

 

Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області у першому півріччі провело позапланову перевірку суб’єкта господарювання, що надає послуги з поводження з побутовими відходами.

У ході перевірки виявлено порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства щодо формування, встановлення та застосування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами.

Так, суб’єкт господарювання встановив нові тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами, які були введені в дію з 01 жовтня 2019 року, на підставі рішення органу місцевого самоврядування про встановлення нових тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами для споживачів.

При цьому, суб’єктом господарювання не укладено зі споживачами нові договори на послуги з поводження з побутовими відходами, які б відповідали вимогам типовому договору згідно додатку до Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 р. № 1070. Однак, відповідно до вимог  пункту 3 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 9 листопада 2017 року № 2189-VIII,  розмір тарифів на вищезазначені послуги не може бути зміненим виконавцем відповідних послуг та встановленим органами місцевого самоврядування протягом дії договорів, які були укладені до введення в дію Закону, тобто до 01 травня 2019 року.

Встановлені позаплановою перевіркою порушення призвели до необґрунтованих нарахувань плати за послуги споживачам на суму 215 тисяч 866 гривень.

За результатами позапланової перевірки суб’єкта господарювання зобов’язано здійснити споживачам перерахунки за послуги з поводження з побутовими відходами за тарифами, які діяли до 01 жовтня 2019 року та забезпечити введення в дію нових тарифів виключно після укладення зі споживачами комунальних послуг нових договорів у відповідності до вимог чинного законодавства.