ВИМОГИ ДО РЕКЛАМИ ПОСЛУГ, ПОВ’ЯЗАНИХ З  ПРОВЕДЕННЯМ ГАСТРОЛЬНИХ ЗАХОДІВ

 

В статті 15 Закону України ,,Про захист прав споживачів” зазначено, що споживач має право на інформацію про послуги, пов’язані з концертною, гастрольно-концертною, конкурсною, фестивальною діяльністю, яка повинна містити дані про використання чи невикористання виконавцями музичних творів фонограм власного вокального, інструментального, вокально-інструментального виконання музичного твору з музичним супроводом або без нього чи фонограм музичного супроводу до власного вокального, інструментального, вокально- інструментального виконання музичного твору.

Спеціалістами управління захисту споживачів при дослідженні рекламосіїв встановлюються факти не дотримання рекламодавцями як вимог законодавства про захист прав споживачів, так і статті 8 Закону України ,,Про рекламу”.

В жовтні — листопаді 2018 року у місті Рівне на стаціонарних рекламоносіях розповсюджувалась рекламагастрольного заходу – концерту гурту ,,Фрістайл” у ПК ,,Текстильник”  25 листопада.

При дослідженні даної реклами встановлено, що з адміністрацією палацу культури організатори заходу договору оренди приміщення не уклали і відповідно концерт гурту ,,Фрістайл” на анонсований день проходити не буде. Відомості про організаторів гастрольного заходу відсутні.

В такому випадку споживачі, які придбали квитки на концерт, можуть потрапити в ситуацію, що не зможуть скористатися своїм правом на повернення коштів.

Шановні жителі міста! Перед купівлею квитків переконайтесь, що у рекламних матеріалах щодо проведення гастрольного заходу в обов’язковому порядку зазначаються найменування організатора заходу, його номер телефону та адреса (місцезнаходження), ім’я (назва) гастролерів, а також надаються відомості про використання фонограм.