Щодо повернення коштів

 

На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області постійно надходять скарги споживачів із проханням посприяти поверненню товару в магазин та відшкодувати сплачені за нього кошти. З  початку 2018 року спеціалістами управління повернуто коштів за неякісну продукцію (товари, роботи, послуги) у розмірі 58,3 тис. грн.

Нещодавно розглянута скарга споживача, який в одному із місцевих магазинів споживачем придбав мобільний телефон-cмартфон Motorola. Через деякий період виникли недоліки в роботі смартфону. Споживач звернувся з письмовою претензією до магазину щодо розірвання договору купівлі-продажу, так як вважає, що в телефоні наявний істотний недолік. Проте питання щодо розірвання договору-купівлі так і не вирішилося.

Спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області відповідно до направлення та погодження  Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, за зверненням споживача, було здійснено позапланову перевірку даного магазину. За результатами перевірки видано припис про усунення порушень, які виявили під час перевірки, а також задовільнити законні вимоги споживача (розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми) передбачених ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» або надати висновок експертизи передбачений ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів» щодо наявності або відсутності істотного недоліку у телефоні-смартфоні Motorola.

На виконання припису керівником магазину надано письмову інформацію щодо повернення коштів споживачу у розмірі 17995,90 грн з підтверджуючими документами.

Шановні споживачі ! Будьте пильні при покупці дороговартісних товарів (мобільних телефонів, ноутбуків, телевізорів). Ретельно перевіряйте, чи працюють всі функції сучасних пристроїв. Вимагайте належне оформлення гарантійного талону, завжди зберігайте документ (чек, квитанцію) на покупку для захисту в подальшому Ваших прав.