Про проведену роботу УЗС ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області за листопад 2016 р.
Головним та визначальним напрямком роботи управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області є :
- забезпечення всебічного та неупередженого розгляду звернень громадян,
- суворого дотримання вимог Конституції України,
- Законів України «Про звернення громадян», «Про захист прав споживачів»,
- Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,
- виконання наказів Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів,
- створення реальних передумов забезпечення конституційного права всіх громадян з метою ефективного захисту українського споживача.
В листопаді 2016 року надійшло 108 пропозицій, заяв і скарг від громадян щодо порушення їх прав споживачів, з яких:
- 25 звернень споживачів надійшло письмово,
- в т. ч. із Урядової гарячої лінії — 4,
- щодо порушень прав споживачів при наданні послуг — 10,
- з них на надання житлово-комунальних послуг — 7,
- щодо надання послуг перевезення пасажирів — 2,
- на якість непродовольчих товарів — 6,
- на якість продовольчих товарів — 1.
Спеціалістами управління захисту споживачів на особистому прийомі надано 83 усних консультацій та роз’яснень вимог законодавства про захист прав споживачів, з них:
- щодо якості продовольчих товарів — 5,
- щодо якості непродовольчих товарів — 45,
- щодо придбання товарів через інтернет-магазини — 6,
- щодо надання послуг — 11.
Також спеціалістами управління надавались консультації суб’єктам господарської діяльності щодо вимог законодавства про захист прав споживачів при реалізації продукції та наданні послуг споживачам.
За результатами розгляду звернень громадян у листопаді 2016 року споживачам повернуто кошти на суму 3,22 тис. грн.