Підсумки роботи зі зверненнями громадян за ІІ квартал 2018 року

 

В Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області протягом ІІ кварталу 2018 року надійшло 160 звернень громадян, з них 56 (35%) звернень надійшло поштою, 46 (28,75%) звернень електронною поштою, 14 (8,75%) звернень під час особистого прийому, 25 (15,6%) звернень надійшло  через Урядову гарячу лінію, 19 (11,9%) звернень надійшло з Рівненського обласного контактного центру.

У зверненнях до Держпродспоживслужби в Рівненській області громадяни порушують такі питання:

  • безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини -18;
  • екологія та забруднення навколишнього середовища, санітарний стан -54;
  • захист прав споживачів -62;
  • захист рослин та фітосанітарія -2;
  • питання цін -7;
  • інші -18.

В процесі розгляду звернень громадян увага приділяється вивченню причин та умов, які спонукають громадян звертатись, а також їх усуненню.

Особлива увага приділяється розгляду звернень пільгової категорії громадян, а саме: інвалідів ВОВ, учасників бойових дій, інвалідів, жінок, яким присвоєне почесне звання України “Мати-героїня”, іншим пільговим категоріям громадян.

На виконання вимог законодавства України про звернення громадян та окремих доручень Секретаріату Президента України у здійснені додаткових заходів з удосконалення організації роботи із зверненнями громадян, в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Рівненській області  визначено пріоритетні завдання щодо забезпечення всебічного, неупередженого і об’єктивного розгляду та вирішення порушених у зверненнях громадян проблемних питань.