До уваги споживачів

 

З метою покращення правової обізнаності споживачів щодо їх прав, Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області здійснює прозору та неупереджену діяльність, доводячи до відома споживачів максимум необхідної інформації.

Кожної суботи та неділі, у вихідні та святкові дні згідно графіка чергування проводиться прийом громадян з 09 до 17 год. у приміщенні Головного управління Держпрдспоживслужби в Рівненській області, за адресою: м. Рівне, вул. Малорівненська, 91, тел. (0362) 63-36-30.

У разі порушення прав споживача, громадянам надаються дієві поради та роз’яснення. Для отримання консультацій звертайтеся в управління захисту споживачів за адресою: м. Рівне, вул. С. Петлюри, 5, тел. (0362) 26-29-80.

В управлінні затверджено графік почергового прийому громадян спеціалістами. Для споживачів облаштовано зручні умови для прийому та написання звернень. Щоденно з 10 до 17 год. працює громадська приймальня.

Крім того, в управлінні працює гаряча лінія для надання оперативного надання консультативної допомоги споживачам для вирішення виникаючих у них питань.

         Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області звертає увагу споживачів на вимоги ст.5 Закону України «Про звернення громадян».

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне). Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Анонімні звернення до розгляду не приймаються!