Проведено семінар щодо проблемних питань із зверненнями громадян

 

11 квітня 2019 року відповідно до плану-графіку підвищення кваліфікації кадрів на 2019 рік у Рівненському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації проводився тематичний семінар на тему «Проблемні питання та шляхи вдосконалення роботи із зверненнями громадян».

В рамках курсів підвищення кваліфікації посадових осіб, відповідальних за роботу із зверненнями громадян, райдержадміністрацій, виконкомів рад міст обласного значення, структурних підрозділів облдержадміністрацій, територіальних органів міністерств та інших центральних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади за програмою короткострокового тематичного семінару спеціалістом управління захисту споживачів Головного управлінням Держпродспоживслужби в  Рівненській області проведено навчання щодо дотримання вимог законодавства про звернення громадян у сфері захисту прав споживачів.

Представник управління розповів про принципи  та порядок здійснення розгляду звернень громадян, повноваження управління захисту споживачів, про права та відповідальність суб’єктів господарювання, визначених Законом України “Про основні засади державного нагляду  у сфері нагляду (контролю) господарської діяльності”,  Законом України “Про захист прав споживачів” та інші нормативними документами.