Відбулося навчання працівників Рівненського обласного контактного центру

 

В Рівненському обласному контактному центрі Рівненської обласної державної адміністрації на виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 року № 983-р, відбулося навчання працівників вказаного центру щодо функціонування консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія» 0800500078.  

На зустрічі роз’яснено вимоги чинного законодавства, порядок та механізми захисту прав споживачів у разі порушення їхніх прав, обговорено алгоритм дій для швидкого і об’єктивного розгляду звернень громадян та з метою покращення якості надання консультацій населенню з питань практики застосування чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів