Про Міжнародний Форум

 

25 жовтня 2018 року у Києві  відбувся Міжнародний Форум  «РЕКЛАМА ХХІ СТОРІЧЧЯ. Стандарти недискримінаційної реклами», у якому  взяли  участь головний спеціаліст відділу контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю управління захисту споживачів Головного управління Держпродспроживслужби в Рівненській області Валентина Андрусенко та головний спеціаліст відділу контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю управління захисту споживачів Головного управління Держпродспроживслужби в Рівненській області  Оксана Ткачук.

Організаторами даного проекту виступили  ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Міністерством соціальної політики України та Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.

Міжнародний Форум присвячений обговоренню практик попередження створення та розповсюдження дискримінальної реклами, а також застосування Стандарту недискримінаційної реклами СОУ 21708654-002-2011. В центрі дискусії – новітні тренди рекламної індустрії, законодавчі ініціативи, останні дослідження думки споживачів реклами та співпраця громадського суспільства з виконавчою владою.

На Форумі представники Європейського Альянсу по Стандартам  в Рекламі обговорили останні тренди європейської політики в сфері регулювання рекламної галузі. Уваги учасників  Форуму були представлені результати досліджень щодо сприйняття реклами, які були проведені Асоціацією Рекламних Стандартів, Великобританія (ASA) та компанією  Kantar TNS (Україна).

Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами лише протягом 2018 року отримав та розглянув понад 250 скарг  на рекламу із ознаками дискримінації. При Міністерстві соціальної політики України на постійній основі діє Експертна рада з питань запобігання та протидії дискримінації за ознаками статі, що також отримує скарги від споживачів реклами. І з кожним наступним періодом скарг щодо дискримінації в рекламі стає дедалі більше, що підтверджує необхідність дій у цій сфері.

В сучасному суспільстві реклама стала суттєвою частиною соціалізації, вона відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, формує взаємини людей та їх оцінки подій, задаючи стандарти життя та свідомості. Сучасна реклама здатна формувати та підтримувати гендерні стереотипи у масовій свідомості.