Щодо проведеної роботи управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за І півріччя 2018 року

 

Впродовж І півріччя 2018 року спеціалістами управління захисту споживачів  Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області проведено 80 перевірок у суб’єктів господарювання різних форм власності, із них: 55 –  планових заходів та 25 – позапланових, у тому числі:

– щодо дотримання вимог чинного законодавства про захист прав споживачів при реалізації непродовольчих товарів проведено 30 планових перевірок  та 21 позапланові;

– щодо дотримання вимог чинного законодавства про захист прав споживачів при наданні послуг проведено 24 планові перевірки та дві позапланові;

– щодо дотримання вимог чинного законодавства про захист прав споживачів при реалізації продовольчих товарів проведено одну планову перевірку та дві позапланові.

У ході здійснення планових та позапланових заходів у 72 суб’єктів господарювання виявлено різного роду порушення вимог чинного законодавства.

Кількість видів порушень, виявлених у ході проведення перевірок складає 213. Впродовж І півріччя 2018 року перевірено безпеку продукції на суму 393,5 тис.грн. Забраковано та тимчасово знято з реалізації – на суму 132,0 тис.грн. , або 33,5 %. від вартості перевіреної продукції.

За виявлені порушення вимог чинного законодавства про захист прав споживачів до адміністративної відповідальності притягнуто 80 посадових осіб, сума штрафів склала 14,28 тис. грн.. Відповідно до ст.. 23 Закону України «Про захист прав споживачів» до 50 – ти суб’єктів господарської діяльності застосовано адміністративно – господарські санкції на суму 53,07 тис. грн..

Щодо  стану розгляду звернень громадян

Головним  та визначальним напрямком роботи управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області є забезпечення всебічного та неупередженого розгляду звернень громадян, суворого дотримання вимог Конституції України, Законів України «Про звернення громадян», «Про захист прав споживачів», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконання наказів Державної служби України з  питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та створення реальних передумов забезпечення конституційного права всіх громадян з метою ефективного захисту українського споживача.

Впродовж І півріччя 2018 управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби  в Рівненській області одержано 226 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів, із них:

  • надійшло письмово – 125;
  • на особистому прийомі громадян – 183;
  • з Урядової «гарячої лінії» – та з «гарячої лінії» Рівненської ОДА – 54;
  • надіслано повторно – 7.

Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:

  • щодо якості продовольчих товарів – 28;
  • щодо якості непродовольчих товарів – 162;
  • щодо придбання товарів через мережу інтернет – 9;
  • щодо якості надання послуг 170.

За результатами розгляду звернень та сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 36,79 тис. грн.

До управління захисту споживачів впродовж зазначеного періоду громадяни неодноразово звертались із усними зверненнями. Завдяки роз’ясненням та рекомендаціям, наданим працівниками управління, задовольнялися вимоги споживачів щодо повернення коштів за придбану продукцію.

В управлінні захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області проводиться особистий прийом громадян згідно затвердженого графіка, облаштовано зручні умови для прийому громадян та написання заяв, щоденно з 10 до 18 год. працює громадська приймальня. З метою покращення правової обізнаності споживачів, їх прав, управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області здійснює прозору та неупереджену діяльність, доводячи до відома споживачів максимум інформації. Впродовж звітного періоду розміщено 11 публікацій, теле –  і радіотрансляцій у засобах масової інформації. Прийнято участь у круглих столах, надано 18 консультацій, роз’яснень суб’єктам господарюванням про роботу управління у сфері захисту прав споживачів. Найбільш актуальними питаннями є  правова освіта громадян у разі придбання товару, замовлення послуг неналежної якості.

Безпека продукції, що реалізується на споживчому ринку Рівненської області знаходиться на постійному контролі в управлінні захисту споживачів   Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області.

Вам також має сподобатись...