Про проведену роботу у квітні 2017 року

 

У квітні 2017 року на розгляд до відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області надійшло всього 48 звернень, із них:
• 12 письмових звернень від громадян щодо порушення їх прав споживачів відповідно до вимог законодавства про захист прав споживачів, з яких:
• 8 звернень споживачів надійшло письмово, та 4 звернення – із Урядової «гарячої лінії»;
• на особистому прийомі громадян – 36;
• із усіх звернень, що надійшли на адресу управління:
• на якість продовольчих товарів – 1;
• на якість непродовольчих товарів – 27;
• щодо порушень прав споживачів при наданні послуг – 20, у тому
числі на житлово – комунальні послуги – 3.
Надано 2 консультації суб’єктам господарської діяльності щодо вимог законодавства про захист прав споживачів при реалізації продукції та наданні послуг споживачам.
За результатами розгляду звернень громадян у квітні 2017 року споживачам повернуто кошти у сумі 5,13 тис. грн.
Впродовж квітня 2017 року спеціалістами відділу проведено 3 планових та 1 позапланову перевірки дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів. За виявлені порушення вимог законодавства 4 посадові особи притягнуто до адміністративної відповідальності, сума штрафів складає 0,68 тис. грн. Відповідно до статті 23 Закону України «Про захист прав споживачів» до одного суб’єкта господарювання застосовано адміністративно – господарське стягнення на суму 0, 537 тис. грн.
З метою покращення правової обізнаності споживачів щодо їх прав, управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області здійснює прозору та неупереджену діяльність, доводячи до їх відома максимум інформації.
У квітні 2017 року розміщено на сайті Головного управління Держпродспроживслужби в Рівненській області 1 публікацію щодо діяльності відділу, підготовлено матеріали по 3 контрольних завданнях та дорученнях вищестоящих органів, взято участь у 1 судовому засіданні, у відділі постійно проводиться відповідна робота щодо підвищення правової освіти громадян у разі придбання товару, замовлення послуг неналежної якості.