Про проведену роботу УЗС ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області за листопад 2016 р.

 

Головним  та  визначальним  напрямком  роботи  управління  захисту споживачів Головного  управління Держпродспоживслужби в Рівненській області є :

  • забезпечення всебічного та неупередженого розгляду звернень громадян,
  • суворого  дотримання  вимог Конституції   України,
  • Законів  України «Про звернення громадян», «Про захист прав споживачів»,
  • Указу  Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації  та гарантування   конституційного  права  на звернення  до  органів  державної  влади  та органів місцевого самоврядування»,
  • виконання наказів Державної служби України з питань  безпечності  харчових  продуктів  та  захисту  споживачів,
  • створення реальних передумов забезпечення конституційного права всіх громадян з метою ефективного захисту українського споживача.

В листопаді 2016 року  надійшло 108 пропозицій, заяв і скарг від громадян щодо порушення їх прав споживачів, з  яких:

  • 25 звернень споживачів  надійшло письмово,
  • в  т. ч. із Урядової  гарячої лінії  —  4,
  • щодо    порушень   прав  споживачів    при  наданні  послуг  —  10,
  • з  них  на надання   житлово-комунальних  послуг — 7,
  • щодо  надання  послуг перевезення  пасажирів — 2,
  • на  якість  непродовольчих товарів — 6,
  • на якість  продовольчих  товарів — 1.

Спеціалістами   управління  захисту  споживачів  на  особистому  прийомі   надано 83  усних  консультацій  та  роз’яснень  вимог  законодавства  про  захист  прав  споживачів,  з них:

  • щодо якості  продовольчих  товарів — 5,
  • щодо  якості  непродовольчих  товарів — 45,
  • щодо  придбання  товарів   через інтернет-магазини — 6,
  • щодо  надання  послуг — 11.

Також  спеціалістами  управління  надавались  консультації   суб’єктам   господарської  діяльності  щодо  вимог  законодавства  про  захист прав  споживачів  при  реалізації  продукції  та  наданні  послуг  споживачам.

За результатами розгляду звернень громадян у листопаді 2016 року  споживачам  повернуто  кошти  на  суму  3,22  тис. грн.